Procedure RMA
TERUG / DEFECT
EUROKA
RETOUR EN GARANTIE
PROCEDURE
Euroka is een verlichtingsspecialist en dealer van kwaliteitsmerken en -producten.
Wij werken elke dag hard om u de best mogelijke service en producten te bieden die aan uw verwachtingen voldoen.
Het kan echter gebeuren dat sommige producten gebreken vertonen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, volgt hier de procedure:

EUROKA informeren wanneer een product defect is: info@euroka.be Verplichte gegevens voor de dossierinstructie: 1/ Duidelijke identificatie van het product (met foto's). 2/ Beschrijving van de fout. 3/ Een kopie van de aankoopfactuur

Dossieranalyse: EUROKA neemt contact op met de fabrikant om de juiste procedure en de beschikbare oplossingen te kennen.

RMA: EUROKA stuurt u het RMA-document en informeert u over de mogelijke opties: reparatie, vervanging of creditnota.

Ga terug: Stuur het defecte materiaal terug naar EUROKA met het RMA-document.

Afsluiting van het dossier: Vervanging, reparatie of omruiling. Let op: De leverancier of Euroka brengt doorgaans 25% restockingkosten in rekening.
In noodgevallen kunnen wij u een nieuw artikel sturen ter vervanging van het defecte artikel.
Dit wordt nog steeds in rekening gebracht. Als de garantie achteraf door de fabrikant wordt geaccepteerd, geven wij een creditnota af. Aangezien Euroka geen fabrikant is, maar slechts distributeur en dealer, zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele kosten in verband met transport, vervanging, reparatie, montage en/of demontage van defecte apparatuur (zelfs onder garantie).
Gezien Euroka geen fabrikant maar enkel distributeur en handelaar is, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor bijkomende kosten door transport, vervanging, reparatie, montage en/of demontage van defecte apparaten (zelfs wanneer deze nog onder garantie vallen).