Procedure RMA
TERUG / DEFECT

Euroka is gespecialiseerd in verlichting en is handelaar in verschillende merken en kwaliteitsproducten.

We trachten u ten alle tijde de beste service en producten aan te bieden die zo goed als mogelijk voldoen aan uw verwachtingen.

Sommige producten kunnen echter defect gaan. Om u hiermee zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u vriendelijk om de hieronder beschreven procedure te volgen:

Informeer EUROKA over defecte producten (omschrijving van het defect) + stuur een kopie van uw aankoopfactuur (verplicht)

EUROKA neemt contact op met de fabrikant om de gepaste procedure en de beschikbare oplossingen te kennen

EUROKA neemt met u contact op en geeft u de mogelijke opties: reparatie, vervanging of creditnota

Retourneer de defecte apparatuur naar EUROKA (verplicht)

Vervanging, reparatie of uitwisseling.

In geval van nood kunnen we u een nieuw artikel bezorgen om het defecte te vervangen. Dit wordt steeds en zonder uitzondering gefactureerd. Wanneer het defect door de garantie van de fabrikant wordt gedekt, bezorgen wij u een creditnota.

Gezien Euroka geen fabrikant maar enkel distributeur en handelaar is, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor bijkomende kosten door transport, vervanging, reparatie, montage en/of demontage van defecte apparaten (zelfs wanneer deze nog onder garantie vallen).